Voksen Skoles Kor

ER DU GLAD I Å SYNGE?
Da må du bli med i Voksen skoles kor!

Koret er en populær aktivitet på skolen med over 75 sangglade gutter og jenter fra 1.-7 klasse.
Det blir mange spennende og morsomme aktiviteter i løpet av høsten. Følg med på korets Facebookside for oppdatert informasjon.

Hvis barnet deres ønsker å være med i koret, er det viktig at dere melder de inn. Innmelding gjøres via deltager.no som er en sikker betalingstjeneste. Hvis dere trenger informasjon om redusert årsavgift, kontakt post@voksenskoleskor.net.
Vi vil ha alle med!

Hva synger vi?
Vi synger alle sjangere, hvor barna får være med å påvirke hva de ønsker å synge. Hovedmålet er å ha det gøy!

Konserter og opptredener
Koret vil holde flere konserter i løpet av skoleåret.
Vi synger fast på 17. mai, jule- og påskegudstjeneste, og på avslutninger.

Hva forventes av korforeldre?
Vi trenger foreldres hjelp til å jobbe i kulissene i forbindelse med opptredener på konserter og korweekend.

Hva trenger koristene?
Ved de fleste opptredener har koristene på seg skolekorets t-skjorte/genser. Alle koristene får egne korgensere.

Koret er medlem av Oslo Barne- og Ungdomskorforbund, Nobu.